onsdag 7 april 2010

Vilken dag som nu, det känner jag!

Idag har jag hela dagen gått runt med en sån där len och fin känsla i magen. Vad som hänt vet jag inte, men allt känns så bra. Förutom en sak då, men det kommer. Kanske nu?
Det känns som att jag vunnit en massa pengar ungefär. Nu har jag inte gjort det, men samma lycko känsla finns i min mage nu. Känns bra!

Idag har vi varit och köpt såna där lampor man sätter ute. Solcells lampor. Ska iväg nu nån dag och fixa med små enar vi även ska sätta. Allt detta ska sättas längst gången. Blir nog fin det där när det nu blir klart!
Sen tog jag och Jimmy en fika med, mys pys ♥
Efter att vi hämtat barnen på dagis idag så gick vi till hagen hela familjen, plockade vitsippor och njöt av värmen.
På förmiddagen verkade det som att det skulle bli en grå dag, men det klarna upp och blev en blå och solig dag. Gillart!
Sen fortsatte vi till mamma och pappa och tog en fika. Gott.

Resten av dagen har gått åt till lite småsaker, prov åkt en bil, fikat lite till, städat... Ja det gamla vanliga helt enkelt!

Blev visst mycket fika idag... Dä ä gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar