tisdag 13 april 2010

Jag ser inte fram emot morgon dagen.... Alltså, jag är inte en morgon människa, inte natt suddare heller för den delen! Jag lägger mig skapligt om kvällen, men vill ändå sova länge på morgonen. Jag kan inte få för mycket sömn. Men nu är det andra bullar som gäller. Imorgon (och så länge Jimmy har ett jobb att gå till) blir det att gå upp vid 6. Blä!!
Men men, allt handlar ju om att vänja sig. Och nu har han ett jobb, sen får man ta resten som det kommer helt enkelt. Men nog känns det lustigt, från att han varit hemma i snart 2år till att över en natt få jobb!
Hur som helst: SKÖNT!!

Idag mötte vi varandra i dörren ungefär, jag och Jimmy alltså. Växlade några ord, sen gick jag och Hampus ut. Vi cyklade till min mamma. Därifrån åkte vi till min syster. Hampus lekte och hade det bra.
När vi kom hem så sov dom andra två små trollen. Julia hade gjort ett så fint konstverk som hände på dörren! Tror jag anar en talang...
Och Jimmy mötte jag igen i dörren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar