måndag 26 april 2010

Då sitter man här...

Jimmy är iväg och gör en sak.... På Facebook så skrev jag att vi firar 10år den 29 april... Och det jag vill ha kan bara han ge mig... Och nu är det så! Eller ja, vem som kan väl ge mig det, men det vill jag inte, och jag skulle inte uppskatta det ändå.
Min mans, brors fru trodde att det hade att göra med barn, men icke! Allt har inte att göra med barn. Det kommer när tiden är rätt, och det har vi ju redan fått 3stycken ihop. detta är nåt annat... Håhå jaja!

Idag har jag krattat och sått gräs. Ovanligt... Fast idag förgylldes trädgårdsarbete med att så solrosor också, ombyte förnöjer eller vad det nu heter! Så jag, Julia och Hampus grävde lite gropar där vi tyckte det passade och hällde i lite frön. Blir säkert bra det där.

Jag har även hunnit med att tvätta. Det var nog tur att jag tog tag idet där, för usch vad mycket det hade blivit. Hade jag inte börjat nu så hade jag nog aldrig gjort det. Blir det för mycket så blir jag otroligt omotiverad, och då skiter det sig.

Mer då... Ja barnen kom typ en timme försent till dagis idag. Hade så otroligt mycket att fixa här hemma innan vi gick ut. Men vad gör det! När dom var lämnade så blev det småbarns sång. Trevligt.
Sen fixa massa ärenden, och så hämta barnen igen.
Fika på altan blev det såklart, helt underbart skönt där ute.

Nu ska jag snart fixa kvällsmat till barnen. Sen sätter den kritiska timmen igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar