lördag 17 april 2010

Lördag!

Så var det lördag. Skönt att ha Jimmy hemma faktiskt.

Idag ska vi till min mamma och pappa på middag, dom firar 31år som gifta i onsdags. Så då tänkte vi att barnen skulle få sova lite längre idag så dom orkar med kvällen. Sen att vi får lite sovmorgon skadar ju inte heller. Men klockan 06:20 vaknade Hampus. Och några minuter senare vaknade dom andra. Otroligt alltså! Hampus har varit så trött hela veckan, jag har haft jätte problem att få upp honom på morgonen. Och nu när han fick sova, neej då, då skulle han upp!
Jag har nu försökt få Julia att sova middag, varit ute på promenad men icke! Nu ligger hon i sin säng och ser på Emil, hoppas verkligen hon somnar en stund.

Nu snart ska jag slita mig härifrån... Ska se om jag hittar lite roligare kläder att ha på barnen. Roligt att klä upp sig lite ju!
Jimmy är ute med Hampus just nu och rensar upp efter kråkorna eller skator... Kan inte skillnaden på dom där! Dom har valt vårt tak att bygga bo på, mellan vårt tak över trappen och vanliga taket. Jimmy var och rensade upp och satte för nät för några dagar sen, men dom har tagit sig in igen! Så nu är han igen uppe på taket och försöker hitta en lösning... Vilka problem va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar