söndag 12 augusti 2012

Är så ARG!!!!
Och det värsta är att jag vet inte varför! Jag är bara så irriterad och förbannad på allt.
Kan ju visserligen vara PMS.... kan man få det mitt uppe i lingonveckan? Brukar inte det komma innan det liksom "bryter ut"?
Har känt under flera dagar att den där arga känslan bara ökar och ökar... Idag är den på max tror jag....
Vill slå sönder diskmaskinen eftersom jag inte får plats med all disk som jag tycker ska i. Förbannad på dammsugaren eftersom faanskapet är sååååå drygt, hatar den!!!
Är så arg på min dator... stavfel på stavfel... kan visserligen vara jag som slarvar när jag skriver, men då borde dator veta bättre än att tro att är stavas: 'r.... Skitmaskiner!!!

Idag är en sån där dag då man ska stanna i sängen och dra täcket över huvudet och vänta in nästa dag istället.
Nu kan jag visserligen inte göra så eftersom Jimmy snart drar iväg till jobbet igen. Hemma och vänder känns det som...

Nej, håll tummarna för att det vänder, blir en lång dag för både mig och barnen annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar