lördag 11 augusti 2012

Farlig för tusan, och mistlurar.

Satt och plockade ihop lite på skoj på Lagerhaus.se
Men det är för tusan livsfarligt!!! 1000:- bara sådär. Vet inte alls hur min kära make tar det... Betala och se glad ut anser jag är ett bra alternativ ;-)

Just nu så känns det som att jag ska gå upp i atomer... vilken minut som helst!!!
Wille har ett vidrigt skrik, det är liksom som en mistlur med förstärkare. Nu ligger han på golvet och vrålar för full hals och vill ha sin förbannade jävla skit napp!
Saken är den att jag erbjudit honom 3 andra nappar, men dom duger inte??! Vilken jävla napp han menar är det ingen som vet. Trött jag blir!!!
Snälla ni som läser detta, kan ni på nåt sätt undvika att ge ditt barn napp, gör det. Tro mig när jag säger att i längden vinner du på att inte ge ditt barn en napp.
Man kan vara trött på att höra tjut och det är en enkel sak att bara "plugga igen" men i längden så blir det inte bra.
Hade jag vetat hur det skulle bli så hade jag tagit gnället då, för en sak är säker, bebis skrik är inget jämfört med en mistlur.


2 kommentarer:

  1. Ha ha du kan verkligen skriva så man riktigt hör hur det låter och lider med dej men ändå så får man ett leende på läpparna.har ju själv varit i din sits och håller bara med dej,försök undvika att ge barnet napp när det är bebis.men inte lätt.;-) kram madde

    SvaraRadera
  2. Jo, jag ångrar det verkligen nu... att han fick ha napp alltså. Så dumt!! Måste göra oss av med den där jäkla pluggen :-P
    Kram kram

    SvaraRadera