torsdag 9 augusti 2012

Usch usch usch!!!

Känns som att jag håller på att bli sjuk... ont i kroppen, trött och allmänt off.
Det passar inte så bra med sjukdom just nu... Jimmy ska jobba i helgen och jag vill inte be han om hjälp.
Dessutom har jag lovat Hampus att vi ska till ALV imorgon och han ska få leka med kusin vitamin Thim. Han behöver verkligen få leka av sig, måste erkänna att jag har varit otroligt usel på att aktivera honom nu denna vecka. Stackars hjärtat ♥

Jag vet inte vad som händer, men nåt är det... det känns som att det går utför (i brist av mer förklarande ord) med mig... eller vad man ska säga. Jag är inte mig själv och det blir bara värre och värre.
Det känns som att förut tog jag ett steg per dag framåt. Nu tar jag ett tillbaka istället.
Jag har blivit uppsatt på akuttid till psyk, men det vet man ju inte hur lång tid det kan ta. Vägrar åka in till västervik, känns för den delen bara jobbigt. Jag vet att dom säkert kommer göra någon typ av förändring av mina mediciner, och sen när jag får komma till psyk här i stan så kommer dom med ändra på medicinerna.
Hur jag vet detta? Det är så det har funkat sen jag blev sjuk.
Jag träffar en läkare, den gör ändringar. Träffa nästa läkare, den ändrar... osv.
Då känns det som att jag "bara" kan bita ihopoch så görs en ändring när jag träffar läkaren och sen är det bra så.
Det är kämpigt när dom håller på och mixrar med medicinerna... det känns av mer än man kan tro.
Man ska vänja sig av vid en och så ska man vänja sig vid en annan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar