söndag 12 augusti 2012

Oj oj.... min dator mår såååå bra! Det värsta nu om den lägger av helt är att alla foton på allt brinner inne.... känner hur paniken ökar när jag bara tänker tanken :-S
Måste verkligen bränna ut alla innan det är för sent!

Pratade med Jimmy för några dagar sedan och vi är överens om att en ny dator står högt på listan. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte  hade en dator. Nu finns det visserligen två datorer till, men dom vill jag inte använda. Den ena är Jimmys bärbara, men jag vet inte... gillar det liksom inte... fråga mig inte varför.
Den andra är en stationär som är kopplad till tv:n. Så ska man använda den så måste man göra det genom tv;n. vilket inte uppskattas av barnen, eller mig! Vi har självklart en skärm till den, men pga platsbrist (nej, jag ljög igen... det finns plats, har ju ett rum som bara står... men det är så fult med datorer så därför vill jag att den ska synas så lite som möjligt) så  har vi den kopplad till tv;n istället. Den används ju bara för att se på film, ungefär.
Så ni ser... kris ju! ;-) Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar