söndag 12 augusti 2012

Kommer bli flint...

Jo, det låter allvarligt, och det är det!
Håller ta mig tusan på att tappa allt hår, nu hade detta inte varit ett problem om vi pratar om det på benen... typ. Nu är det på huvudet jag menar.
Kan inte röra håret utan att massor med hår ramlar av, och tvätta är som en mardröm!!!
Så vad ska jag göra? Acceptera att jag kommer bli flint, eller är det en period?
Mat äter jag, ganska okej alla fall... men finns det nåt man ska äta extra mycket av vid såna här tillfällen eller nån typ av vitamin?
Tar tacksamt emot alla råd jag kan få!


2 kommentarer:

  1. det finns ju det där medlet vafasen hette det nu men det finns på hälsokost vet inte om apoteket har det. Det har varit med i
    reklamfilmer.nu hittade jag det http://www.svenskhalsokost.se/#!kategorier/kroppsvard___skonhet/vardande_kosttillskott

    Priorin var det. Önskar dig lycka till. Det är säkert all stress du går igenom. Kroppen är stressad inifrån och ut.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Helt klart värt att kolla upp :-)
    Att det kan vara stress har jag faktiskt inte ens tänkt på, men när du säger det så... är ju inte direkt den lugnaste personen för tillfället..

    SvaraRadera