fredag 3 augusti 2012

Jag klarade det!!

Kom på en sak precis.... Barnen gör sin sista dag på detta sommarlov!
Jag har alltså ensam (med undantag för några timmar hit eller dit) klarat av att ta hand om barnen ensam. JAG KLARADE DET!
Tänk om jag hade vetat att det skulle gå såhär lätt innan sommaren så hade jag sluppit många timmar av ångest och oro.

Då bara undrar jag, gick det såhär bra för att jag mår bättre detta år, eller beror det på barnen att dom är äldre och det är lättare nu? Eller är det en blandning?

På måndag är det meningen att barnen ska börja på dagis och fritids igen... men jag vet inte om jag vill det faktiskt. Hampus kommer jag ha hemma hur eller hur och jag tror inte dom små "får" (alltså dom får, men jag vill nog hellre ha dom hemma med mig) gå på dagis mer än på torsdag och fredag. Anledningen till att dom måste gå då är att Jimmy jobbar natt och behöver få sova. Enligt honom så gör det inget att barnen är hemma, men jag vill inte chansa, nu när det går så bra för honom på jobbet så vill jag inte att en så lätt sak att fixa ska förstöra.

2 kommentarer:

  1. Ja du fixade det och vi är stolta över dej här i åseda.men vi trodde det redan innan ;-). Det beror nog på både att du mår bättre och att barnen är större.kram madde

    SvaraRadera
  2. Tack ♥ Jo men det är nog rätt, en kombination av lite allt möjligt spelade nog in i detta :-)
    Kram kram

    SvaraRadera