måndag 6 augusti 2012

Kom på en sak. Nu är det ett år sedan jag blev sjuk.... eller nej, hur länge jag varit sjuk vet vi ju inte... men det är ett år sedan jag fick hjälp från läkarna och blev inskriven hos psyk.
Fy faan rent ut sagt vad dåligt jag mådde! Jag minns det där med att vänja kroppen vid mediciner och det var inte trevligt.
Idag mår jag bättre än då... tror jag. Så länge jag äter medicin alla fall. Hur jag mår utan alla mediciner har jag inte den blekaste aning om! Ibland så är det nästan så jag vill prova och se vad som händer, men så tar jag mitt förnuft till fånga och sväljer mina tabletter och kapslar.
Annars mår jag väl helt okej, så länge jag umgås med rätt folk vill säga... att en sån sak är så avgörande! Nu är det ju inte allt... jag har bra dagar, dåliga dagar och dagar som liksom känns... njä!
Men jag är friskare nu än då alla fall... om man tittar på mitt ansikte.
Haha!! Ja det är så otroligt kul, så man kan lura folk va!
Jag ser ganska frisk ut och om folk bara visste så skulle dom nog tänka efter både en och två gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar