onsdag 29 augusti 2012

Mör!

Igår hade jag vattengympa och just där och då kändes ju inget... men idag på morgonen var det annat ljud i pipan. Tusan vad stel jag är och träningsvärk!
Men jag hade blivit ganska så ledsen om jag inte kände av nåt idag, nu känner man ju att man verkligen har tränat.

Annars så mår jag inget vidare... kan inte sätta fingret på vad som är fel... känner mig bara så ledsen och "off"... Jag på nåt sätt får jag dagen att gå, men jag tänker inte. Jag upprepar saker hela tiden eftersom jag inte minns att jag ens sagt det, ganska läskigt faktiskt! Minns inte heller vad jag gjort många gånger. Så har ni mött mig och hälsat men jag inte hälsade tillbaka,  så är det inte med meningen.

Nu ska jag krypa ner i soffan, njuta av tystnaden och vänta hem Jimmy (som vanligt jobbar han extra, men nu gällde det bara ett par timmar)

Jisses vilket konstigt inlägg detta blev... men ni får helt enkelt stå ut med det! Kanske får till ett bättre ikväll eller imorgon... vi får se.

2 kommentarer:

  1. det måste vara obehagligt och skrämmande att inte komma ihåg vad man gjort el så.
    hoppas det blir bättre med det snart. kram madde

    SvaraRadera
  2. Det är jätte läskigt, om inte minst för jimmy och barnen :-(
    Men det är bara att stå ut, ett tag till alla fall...
    Kram

    SvaraRadera