måndag 13 augusti 2012

Nu är det bestämt!

Idag ska jag lägga ut vagnen för försäljning. Det känns lite som att jag sätter punk på detta kapitel nu... mina småbarn är inte längre småbarn...
Jag vet egentligen inte varför jag har kvar vagnen, mjuklift och allt som hör till. Wille växte ur mjukliften när han var 6månader och vagnen har inte använts på över ett år.

På sätt och vis så känns det lite sorgligt. Kommer jag aldrig mer vara gravid? Föda barn? Ha en bebis?
På sätt och vis drar jag en lättnads suck, det är skönt att ha kommit fram till detta. Men samtidigt känns det lite sorgligt.

Att en jäkla vagn kan dra upp så mycket känslor. Det är ju för böveln bara att köpa en ny, vilket jag är säker på att jag skulle göra även om jag skulle ha haft vagnen kvar. Löjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar