lördag 4 augusti 2012

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat... Jimmy pratade om att fixa poolen till barnen så dom kan leka där och ha roligt. Och jag tycker det låter som en bra ide! Om det nu är varit ute... Annars är det nog i onödan den fixas till. Visserligen är inte mina barn badkrukor, men ändå liksom!

Sen ikväll blir det att ta en promenad ner till mina föräldrar. Pappsen fyller ju år och kommer bjuda på mycket smaskigheter.

På tal om promenad! Igår när barnen skulle gå till sängs så fick vi ett infall! Vi klädde istället på dom och så gick vi ner i hagen och klappade får och gav dom bröd. Efter det så tog vi en promenad till mina föräldrar för att hämta rabarber och tog en liten pratstund. Det var ju så otroligt fint väder igår och då måste man ge sig ut tycker jag. Inte många dagar kvar denna sommar, snyft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar