måndag 6 augusti 2012

Ibland så undrar jag... håller jag på att bli helt galen??
På sista tiden så har jag börjat undra...

På tal om annat.... hur ska jag göra med mina katter!?
Nisse går ut, men han får inte vara ute när vi går eller så fort jag kan få in honom. Sheba får bara vara ute i sällskap med oss, inte annars! Och så lilla mini.... Junior... Pussi... ja ni vet vem jag menar, han får inte vara ute alls.
Jag vill ha katterna ute, och dom vill gå ut!!! Så hur ska jag göra?
Jag klarar inte av att mista en kisse till, det fixar jag inte. Så ska jag ha dom inne mot deras vilja eller ska jag ignorera mina egna tankar och släppa ut dom?
Hur ska jag göra?

2 kommentarer:

  1. Min ena katt som är 4år var uteoch inne katt innan vi flyttade till den nya lägenheten och nu är han innekatt och har blivit mycket gosigare nu och han gör inget för att vissa att han vill gå ut heller.så jag tror att dina kissar skulle klara av att vara innekatter.madde

    SvaraRadera
  2. Jo, dom små verkar inte fara speciellt illa av att bara vara inne.. Men den stora gillar det inte. Idag på morgonen väckte han mig med sitt skrik och ville ut :-D Men dom små får nog vara inne, allfall ett tag till. Skulle ju kunna vänja dm vd sele så kan barnen gå ut med dom på promenad på gården!
    Kram

    SvaraRadera