torsdag 2 augusti 2012

Rolig post!

Idag fick vi en överraskning på posten... Nej, inga oväntade utgifter, lite tvärtom skulle man kunna säga.
Vi visste att Jimmy har jobb denna och nästa vecka med, sen visste vi inte! Lite jobbigt, speciellt då Jimmy verkligen älskar sitt jobb och jag inte "vill" ha han hemma eftersom jag mår bra av att få klara av allt själv... På nåt sätt så känns det som att jag tvingas bli friskare, vilket är positivt.
Men som sagt, idag fick Jimmy hem papper och på Uniflex är han timanställd året ut! Bara sådär! Som ett brev på posten :-)
Men sen har han pratat med chefen på Swe-nånting och han sa att dom kommer antagligen ha mycket användning för Jimmy efter nästa vecka.

Nu vågar inte jag ropa Hej för det... Har lärt mig på den hårda vägen att inte lita för mycket på papper... men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar