fredag 10 augusti 2012

Fick även denna dag att gå!

Det bidde ingen sjukdom av allt! Ingen är mer nöjd än mig kan jag tala om.
Jag hatar att vara sjuk, och ännu värre är det att vara sjuk och ensam med barnen. Mammsen och pappsen kan jag inte be om hjälp heller just nu.... Hm... varför?
Säger jag inte!!

Men en sväng till ALV bidde det, nog för att vädret varit ostadigt men ändå... det var ju alla fall uppehåll när vi var där... typ...!
Väl där så fick Hampus leka med Thim, jag fick kaffe (thank gooooood!!), och den behövdes, har inte druckit kaffe på 3dagar. Blir liksom inte av när jag är ensam. Brukar gå ner till mamma och ta en kopp kaffe med henne, för håll med om att kaffe smakar så otroligt mycket bättre när man har sällskap!
Passade även på att stilla bebis-suget med hjälp av Thilda. Ja, okej, jag erkänner... jag är inte speciellt sugen på en bebis, men när man ser den där underbara tösabiten så nog smälter man, minst sagt. Men sugen är jag inte... eller....!?
Nej då, skojar bara med er. Jag trivs med att ha "stora" barn, och när jag blir sugen så lånar jag helt enkelt världens sötaste bebis. Man blir alltså inte avskräckt när man träffar henne, inte så jag menar. Men hur ska man säga, suget stillas ju en hel del om man får det mättat. Hänger ni med?

Ikväll var förresten tanken att vi skulle grilla... men jag vet inte hur sugen min kära make är på att stå ute i det här vädret, så fort solen tittar fram så vänder det ju och blir oväder igen.
På sätt och vis hoppas jag på dåligt väder imorgon, orkar inte riktigt med utomhusaktiviteter just nu. Mår som sagt lite konstigt, vad det nu är som är fel?!
Kan liksom inte sätta fingret på't!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar