söndag 26 augusti 2012

Jag är SÅÅ trött!!

Denna natt var allt förutom trevlig kan jag lova er...
Vaknar först av att Wille står brevid mig vid sängen. Upp med honom och så somna om. Efter en stund så vaknade jag igen, kände att nåt var fel. Då yrar Julia runt och tänt en massa lampor. Bara ta henne i handen och in till sängen.. Behöver jag säga att det var trångt, 2 ungar, tre katt och så jag. Tur att Jimmy jobbade...
Fast detta är ju en sån sak som jag aldrig behövt klara själv, Jimmy har alltid tagit hand om allt sånt.
Men jag klarade av det, fast efter ett par timmar så var det bara att gå upp, krypningar och ångest från helvetet
Så upp, ta medicin och lägga sig på soffa, sen kom Jimmy hem och det var dags att gå upp!

2 kommentarer:

  1. Kram på dig gumman! Hoppas det rättar till sig snart och du slipper ifrån din ångest och krypningarna. :(

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Hoppas med det slutar upp snart, det tar på krafterna :-(
    Kram

    SvaraRadera