tisdag 7 augusti 2012

Sitter i soffan och funderar lite... har ganska tråkigt om sanningen ska fram, och tänkte att då kan jag ju slänga ihop ett inlägg!
Men om vad...?!
Imorgon är alla barn lediga igen, skönt!! Anledningen till det är att Jimmy jobbar natt så då behöver vi ingen omsorg. Men på torsdag och fredag ska dom gå så Jimmy får sova.
Eftersom vi nu är lediga (typ) ihop imorgon så vill jag hitta på något, pick nick, lekparken, ALV, bada om det är väder för det?
Man vill så mycket när tillfället ges! Nåt måste vi göra i helgen alla fall.... Vår sista helg ihop innan skolan börjar. Nästa helg spenderas hos stödfamiljerna. Så fort tiden går, om 1½vecka så åker barnen igen!
Jimmys och mina planer för den helgen är att göra inget! Bara sånt som vi vill. Kanske åka och bada? Det skulle jag vilja! Sen grilla när vi kommer hem... Ja ni ser, inga problem här inte att komma på saker!

5 kommentarer:

  1. ni ska ju komma hit sa du ju runt den 17-19e eftersom det inte blev nått av förra gången.ska det inte bli nått av alls nudå eller? vill ju gärna veta för försöker få ihop det här m.m oxå därför som jag tänkte att jag stannar så länge pga att ni skulle komma upp.så jag hoppas ju det blir av annars blir ju jag lite besviken måste jag få va ärlig o säga

    SvaraRadera
  2. Jo det sa jag att vi KANSKE skulle, men dels kostar det pengar. Sen är det så att Jimmy går på timme då, och kan bli inringd med väldigt kort varsel, alltså så kost så han har en timme på sig att komma till jobbet. Tyvärr är det så nu att jobb kommer före nöje. Tro mig, jag är själv besviken, är inte så roligt att man inte kan åka på semester. Och du får vara ärlig, men jag tror nog att om du frågar Ingela så håller hon med, jobbet är viktigast just nu.

    SvaraRadera
  3. Men du kan inte komma hit då? Finns sovplatser :-)

    SvaraRadera
  4. ja det förstår jag det angående jobbet naturligtvis mensom sagt endå blir man ju besviken eftersom man hade hoppats m.m och jag kan inte åka ner pga ludde måste ju med o sådär och ni har ju katterna så blir nog inte så bra då han ska jaga dom o sådär,vill inte ta den risken att det händer nått med varken ludde eller era katter.och mamma vill nog inte ställa upp o va hundvakt och joel jobbar ju han med.men vi får se när det kan bli nästa gång då.ni får ha det så bra iaf kram

    SvaraRadera
  5. Tack för att du förstår.
    Både jag och Jimmy är väldigt besvikna över att det blev som det blev. Han fick ett samtal idag och han kommer jobba nästa helg ser det ut som :-( Jag är ju såklart glad för hans skull, men inte kul att sitta ensam en hel helg :-S
    Ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera