fredag 3 augusti 2012

Då var det fredag... Härligt!!!
Imorgon så fyller in pappa år, så då blir det kalas. Och då kommer Thilda och det innebär myyyyyys!!!Åh vad jag längtar efter den tösen ♥

En annan sak nu, nåt som ger mig ont i magen... Nisse. Igår gjorde han en sak som kommer hemsöka mig i all evighet... Han sprang rakt ut på vägen när en bil kom! Faan alltså! Han klarade sig tack vare att bilen körde enligt hastighetsbegränsningen och såg honom så han hann bromsa in. Men nu känns det som att det är bara en tidsfråga innan han blir påkörd med. Dom små får ju inte vara ute alls nu, inte ens när vi är ute. Och så kommer det nog fortsätta som det känns nu. Men Nisse har varit ute så mycket så jag tror han skulle må dåligt o han inte får gå ut mer.
Men vad ska jag göra? En sak är ju att inte låta honom vara ute när vi går. Han följer ju gärna med oss en bit. En annan sak är att ha honom inne på natten. Men finns det nåt mer? Jimmy föreslog att vi skulle sy en liten reflexväst till honom... tror inte han vill ha den ändå...!

Nej, nu blir det frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar