måndag 6 augusti 2012

Nu är dom små på dagis och Jimmy är på jobbet.
Jag vet inte riktigt vad jag och Hampus ska hitta på.... känner mig lite smått less på allt och svårt att finna motivation till att göra något.
Vet inte varför det är såhär, har såna dagar helt enkelt.

Satt och funderade lite på NADAN idag... tänk att det finns folk som gör allt för att förstöra för andra.... Ju mer dom "skadar" desto bättre mår dom.
Det räcker med ett meddelande, mail, samtal eller möte så kan dom dra mattan undan för benen.
Detta är personer som är helt vanliga, precis som du och jag. Men dom bär på en sak... en sjukdom... Psykiska vampyrer kallas den sjukdomen.
Dom suger ur en allt välmående och får en att bli helt orkeslös psykiskt bland annat... ja ni vet vad jag menar.
Det finns såna i min närhet, men jag gör allt jag kan för att undvika dom... Man ska se upp för vem som finns i ens närhet, det har jag fått lära mig.

2 kommentarer:

  1. Usch ja sådana har jag också men försöker att hålla dom på lite avstånd.jag fick lära mej vilka mina riktiga vänner var när jag fick min panikångest och genom min skildsmässa.så du gör rätt i att hålla dom på avstånd kram madde

    SvaraRadera
  2. Så sant. Det är när det krisar som man ser vem ens äkta vänner är. För mig har det varit en intressant resa, när jag "kom ut med" att jag var sjuk så fanns det somliga som inte alls stöttade. Men så kom det människor och ställde upp som jag aldrig hade trott skulle hjälpa mig.
    Kram kram

    SvaraRadera