lördag 8 december 2012

Har inte så mycket att blogga om idag... egentligen har det varit fullt upp, men ändå.
Dagen började med sovmorgon, ändå till 7:30! Det ni!! För vår familj är det stort, normalt sett vaknar barnen vid 6 tiden, så jag är nöjd... sen att vi bara hade Julia hemma är ju en annan femma ;-)
Sen gick vi ner till stan, och jag fyndade i vanlig ordning. Vi var på loppis! Det blev visserligen bara kläder till Julia och inrednings saker till mig. Julia var visserligen inte i behov av kläder, men när man kommer över fina saker till bra priser så måste man ju nästan passa på.
Sen hem och vänta... vänta och vänta och vänta! Jag tyckte inte det var så mycket väntan, men för Julia var det långt... Hon väntade ju på Petra! Och nu skulle man kunna tro att detta kanske stör mig, att hon längtar "bort" från oss, men nej! Det stör mig inte alls faktiskt. När barnen är hemma så är dom helt nöjda och lite där till, och när dom är hos sina kontaktfamiljer så har dom det bra och hinner inte sakna oss. Att dom inte sitter och gråter efter oss känns faktiskt bra, för det är ju inte bara för min och Jimmys skull dom är där, det är ju även för deras skull, dom behöver få lite ombyte.
Vad jag och Jimmy ska hitta på vet jag inte riktigt, äta middag i lugn och ro för att sedan ta en promenad. Sen bara ta dagen och kvällen som det kommer. Imorgon blir det sovmorgon, lång sådan! Känner att det behövs, på måndag är det tidig morgon igen som gäller och samtal med läkare väntar... är lite nervös för den biten faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag antar att jag får svar på mina prover som lämnades in, och vi får även veta om jag är tillräckligt upplyft för att börja med nya medicinen. Jag hoppas verkligen det, att ställa in den tar så lång tid så jag vill börja jobba med det nu. För varje dag som går så är det en längre innan medicinen är rätt och jag kommer må bättre. Ni hänger med på vad jag menar va?

Njae... nu ska jag slita mig från datorn... snart. Har lite att kolla upp och fixa med först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar