måndag 17 december 2012

Känner mig fullständigt utlämnad!!!!

Vaknade inatt vid två tiden, som vanligt. Kollade min mobil och vad står det? Ingen service.
What!!?? Min telefon brukar dumma sig så jag gick ju inte upp i linningen direkt. Men det blev inte bättre.... den funkar fortfarande inte!
Enligt tre så ska det vara åtgärdat vid 10:45.... eh... okej.... stämmer ju bra, NOT!
Jag har lämnat mina prover nu så min läkare kan ringa när som, och jag måste prata med henne för det är nåt som inte stämmer. Man ska inte må såhär....
Eller tänk om det händer barnen nåt, hur ska personalen nå mig då?
Nej, det blir att skaffa en mobil till, back upp när den andra ger med sig! Så får det bli...

Jag vill bli nåd... jag känner mig fullständigt bortglömd när telefonen bråkar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar