fredag 28 december 2012

Nu har barnen fått hostmedicin, så jag hoppas på en lugn natt. Wille har tjatat hela dagen på att få gå och lägga sig igen och små slumrat på soffan till och från hela dagen idag.... Tror inte han är helt okej. Hampus har haft krupphosta hela dagen men inte haft problem med andningen alla fall. Och så jag... Jag håller på att bli förkyld, usch usch usch! Fast hellre förkyld än magsjuka.

Hela hemmet luktar klor på tal om annat... Jimmy håller på med nåt projekt. Bleker jeans som han sen ska sätta dit på sina andra jeans? Eller nåt sånt...

Jag har äntligen fått ordning på hallen på tal om annat, igen. Köpte så himla bra förvarings lådor som man även sitter på. Först var jag tveksam till färgen, vita. Men när jag fick dit dom så blev jag helnöjd!!

Nej, nu är det dags att söva barn. Alltid lika tråkigt projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar