söndag 23 december 2012

Igår var vi i västervik och shoppade. Jag köpte ett par otroligt varma och sköna stövlar till mig, en superfin top och ett par neon rosa byxor till mig! Självklart köpte jag ett par neonrosa byxor till Julia med. Vi delar verkligen intresset ROSA!
Nu finns det säkert dom som tycker att det är omoget med rosa byxor, och dessutom köpa det till dottern så vi är lika dant klädda. Och ja, lite omoget är det kanske men det är ju dens problem!

Idag ska jag räkna julklappar. Om jag inte minns fel så ligger det på 25paket per barn.... mycket!!! På tok för mycket.... men mina barn förtjänar det,
Dom har lidit igenom så mycket, leva med en sjuk mamma, och dom har klarat det perfekt, så dom ska belönas!

Mina älskade underbara gobitat <3 p="p">
Nej, nu är det dags för frukost, hoppas verkligen kaffet kan ge effekt mot huvudvärken,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar