söndag 2 december 2012

Tänk om man visste vad som var fel med en själv. Trycka in en kod och vips så står det vad som jäklas!
Hade en jättebra dag igår, fram tills på kvällen.
Jag tog ensam hand om barnen eftersom Jimmy jobbade, efter det kom det fika gäster. Väldigt trevligt.
Vi tog med oss grabbarna på kvällen och åt pizza ute och efter det spårade det ur.... Jag kände hela dagen att nåt skulle hända... det kändes som att nåt låg i mig och bara laddade för att bryta ut!
Mådde så illa på kvällen, så otroligt illa.
Och när jag kom hem bröt det ut... jag grät och grät och grät... och jag vet inte varför! Förstår ni hur otäckt det är? Tårarna rinner och du gråter så kraftigt att du knappt får luft! Det är hemskt och det går inte få stopp på det... så under resten av kvällen låg jag i Jimmys knä och sov och grät. Det var min lördag det... Fy faan säger jag bara, fy faan, fy faan, fy faan!! Jag vill inte ha det såhär längre, jag vill bara få vara Sandra. Den friska, glada sociala Sandra!

Nej, nu är alla barn hemma och det är dags för att öppna julkalenderarna!

Trevlig första advent till er alla <3 br="br">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar