onsdag 26 december 2012

Jag tror mitt mående berodde på medicinen... mår idag mycket bättre! Men att man blir så dålig av utebliven medicin kunde jag inte tänka mig, men nu är jag en erfarenhet rikare.
Har förresten börjar med silica, vet inte om jag skrivit om det? Det ska vara bra för hud, hår och naglar... får se om det funkar. Än så länge har det inte funkat för håret men jag ger inte upp, jag väntar och ser.

Annars så mår jag som vanligt, likgiltig. Det här med lithioniten funkar nog inte så bra... eller så funkar den men jag trodde den skulle funka mer. Men samtidigt så måste jag inse att medicinerna löser inte allt. Men vad är problemet? Det behöver jag ta reda på för hur ska jag annars kunna lösa det?
Nej, fy... är så trött idag.... sov så illa inatt som vanligt. Men jag tror detta kommer bli en bra dag ändå. Den ska spenderas med familjen och då mår jag bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar