måndag 31 december 2012

2012

Jaha, 2012... Hur ska man sumera det? Skit kanske?! Fast det var ju egentligen 2011 allt började.. År 2012 var ju bara fortsättningen på allt.
Detta var nog ett ganska bra år när jag tänker efter, höjdpunkten måste nog varit att jag blev moster för andra gången till underbara lilla Thilda.
En annan sak som var bra var mitt val att läggas in (mitt och mitt val var det väl inte. Det var mer Jimmys val att inte ta hand om mig längre vilket jag nu ser som ett bra val) på Psyk. Hade inte det hänt så hade jag fortfarande gått runt med fel mediciner, en ohittad diagnos och på vimmerbys mottagning. För även det var ett mycket bra val, att byta till Västerviks psykmottagning, även fast resorna är lite träliga.
Så vad mer...? Ja att barnen är friska och mår bra och utvecklas som dom ska är jag även tacksam över.
Sen får man inte glömma det att Jimmy fick jobb detta år!!
2012 var nog egentligen ett bra år, nu när jag ser det såhär svart på vitt, och nu håller vi tummarna för att allt fortsätter såhär bra, och att 2013 blir hälsans år och att Jimmy får mycket jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar