tisdag 11 december 2012

Så igår blev det klart, Litium sätts in!
Men, så kom det där men.... självklart så fanns den inte hemma och jag får alltså vänta med att börja tills på onsdag. Skit!
Så än så länge har jag inte börjat... så det är bara att vänta och vänta lite till. Men jag är van, det är mycket jag väntar på.

Hade möte med försäkringskassan idag på morgonen. Det gick som jag trodde, bra. Allt kommer löpa på som vanligt och sjukskrivningen fortgår. Inte mycket mer att berätta där heller. Eller ja, det finns väl lite men det tar jag som vanligt inte här.

Nehepp, nu vet i hundan vad jag ska ta mig till att göra. Hängt tvätt, plockat och fixat här hemma, men dammsuga går inte... Jimmy sover eftersom han jobbar natt och ska jobba nu inatt igen. Så det får vänta.
Satte förresten upp julgranen igår. Något tidigt kanske men jag garderar mig, vet ju inte alls hur jag kommer må när medicinen sätts in. Men om katterna kunde ge tusan i den så skulle jag bli glad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar