fredag 21 december 2012

Jag mår illa.... anledningen till det är att jag ensam ska sova i huset!!! Usch, usch, usch!
Jag gillar det inte!
Men det kommer nog gå bra det här, bara jag somnar så går allt bra..

Annars då? Inget speciellt.... barnen är hos sina kontaktfamiljer, Jimmy jobbar. Har idag fixat det sista med julklapparna. Lite finns det ju kvar men det ska nog gå fort att få i ordning på... imorgon blir det västervik med mina föräldrar.

Annars? Nej, jag mår inte alls bra ikväll. gråter och mår illa. Nerverna skulle jag tro.... ska snart gå och lägga mig, kanske vaknar jag till en bättre dag imorgon? Hoppas.

1 kommentar:

  1. ta ett varmt bad, och lyssna på lungnande musik och njut av att inte behöva ta hand om någon annan än dig själv :) kram på dig gumman och god jul :*

    Svandís

    SvaraRadera