torsdag 20 december 2012

Idag hade jag samtal, och vilken skillnad det var om man jämför med samtalen jag var på i Vimmerby. Än en gång gläds jag över beslutet att gå över till Västerviks mottagning! Här är det inte bara jag som pratar, jag får gensvar, bolla tankar, får tips, råd, HJÄLP! Zandra är så lätt att prata med, visa känslor och man känner att man kan känna efter och faktiskt visa hur man mår!!!
Som jag misstänkte bröt jag ihop bär vi pratade, och helt ärligt så var det skönt... Som att lufta på ventilen lite!

Nu ska jag återgå till att skriva ner allt Julia vill se på surf plattan... Längtar efter den dag hon kan skriva själv som Hampus!
Hampus förresten har nu idag påbörjat sitt jullov, så inte förens nästa år är det dags för skola igen, tror verkligen han behöver denna paus... Det är inte lätt att gå i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar