tisdag 18 december 2012

Inatt sov barnen *Ta i trä*! Underbart.... om det ändå kunde betyda att jag fick sova.
Jag förstår inte varför just detta med sömnen ska vara så bråkigt för mig? Eller ja, det är ju mycket som bråkar med mig, men sömnen är ju så avgörande för hur man mår.
Sen funderade jag lite över på hur mina mediciner påverkar mig. Speciellt dom till natten. Det är Seraquel och och litionit (läs på fass om ni undrar över dom, jag orkar inte sitta och berätta vad dom gör för mig just nu) som jag tar då. Det är inga mediciner man ska känna av, men efter ca 1timme  blir jag "slapp" i kroppen och går in i saker, rör mig ofrivilligt (slänger ut en arm el. liknande), får minnesluckor (inte som dom jag får på dagarna, nu blir det verkligen svar) och känner mig full. Det är kanske bara en period som kommer gå över, jag hoppas det!
Hela tiden så har läkarna saga att detta är dom två bästa mediciner man kan kombinera, så dom borde ju funka ihop.

Nej, nu ska jag få iväg min stora älskling till skolan! Hampus alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar