onsdag 19 december 2012

Sitter med barnen och kollar på julkalendern. Eller dom kollar och jag lyssnar.
Jag vet inte vad jag tycker om den, lite läskig faktiskt! Fast barnen verkar inte dela min åsikt, dom älskar den!

Läkaren ringde inte går förresten. Skrev jag om det igår? Som vanligt minns jag inte, och jag orkar helt ärligt inte kolla.
Jag hoppas hon ringer idag, och tänk om hon kommer med den helt underbara nyheten att mina litium värden ser bra ut! Fast jag vet inte hur det där funkar... om jag inte känner av någon bättring, spelar då mina värden någon roll? Eller går dom på hur man känner sig?
Nej.... jag vet inte..... det är invecklat det där.
Och så ont i ryggen idag! Tagit morgonmedicinen men än så länge har den inte gett effekt. Jag kanknappt röra på mitt vänstra be utan att det hugger i ryggen och värker ner i hela benet. Jag hatar detta och att det inte finns nåt direkt att göra mer än lindra. Dom har även fört in detta i mitt läkarintyg såg jag. Lika så bra, det är ju inte som att det gör mitt liv lättare.

Imorgon är det dags för samtal hos Zandra som hon heter. Jag gillar verkligen henne, det är så lätt att prata med henne, vilket är himla tur, snacka om att det vore jobbigt annars. Det är mycket jag behöver få ur mig just nu och få älta med nån som faktiskt vill lyssna.
Jimmy kommer inte följa med mig dit imorgon. Eva som är min kontaktperson på bryggan (ett rehabiliterings projekt) där jag gick innan jag blev sjukskriven igen följer med mig dit. Det är så vi ska få chansen att prata lite. Jag är ju fortfarande med i bryggan men deltar inte i några aktiviteter eftersom jag inte orkar just nu. Och nu får vi se hur det blir, om jag ska vara kvar eller inte. Jag vill ju, men samtidigt så orkar jag ju inte med att göra nåt.

Well well... nu är det dags att göra barnen klara inför skola och dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar