söndag 16 december 2012

Sitter här och väntar.... Dels på att barnen ska somna så man får koppla av. Alltså, missuppfatta mig rätt... som svärmor brukar säga ;-) Hihi! Jag kan slappna av när barnen är vakna, men det är skönt att veta att dom sover gott i sina sängar och att man kan släppa den biten lite.

Imorgon blir det tidigt dagis för dom små, Jimmy jobbar förmiddag och jag ska till vårdcentralen och lämna prover igen. Bidde ju inte av i  fredags då jag ätit medicinen under för kort tid. Jag hoppas verkligen jag tar mig dit... har så svårt att ta mig ut om ingen är med mig. Och jag måste verkligen lämna dom här proverna, annars vet vi ju inte om dosen med lithioniten är rätt. Dessutom så ringer antagligen min läkare imorgon då för att diskutera hur jag mår. Men det värsta är att jag känner ingen skillnad. Jag känner verkligen ingenting! Jag har byggt upp sån förväntan över detta med medicinen, men visserligen så tar det en vecka för medicinen att nå full effekt. Så än så länge finns det hopp.

Det andra jag väntar på är tradera. Det finns en klänning där som jag funderar på att buda på... måste se att priset är rätt bara. Och jag är osäker på färgen... rosa eller grått.... det är frågan. Men vi får se hur det blir. Går det upp för högt så får jag skippa den. Jag "behöver" den egentligen inte, men det är bara det att den är så fin!!! Skulle vara så kul att ha en så fin klänning till nyår. Men som sagt... den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar