söndag 20 januari 2013

God jävla morgon!

Fan så trött jag är på hela den här grejen med sömn nu.
Inatt vaknade jag vid fyra, och gick det somna om då? Neeeeej!!!!
Och idag kommer barnen hem.... anledningen, eller en av anledningararna till att vi har avlastning är för att vila upp oss, och inte tusan är jag utvilad.
Jaja, nog om det kan inte tänka mig att det är speciellt roligt att läsa om mitt gnäll.... fast det är klart, det är ju min blogg och jag skriver ju faktiskt precis vad jag vill! Och ni gillar det ju uppenbarligen, för jisses vad många läsare jag har nu, ett par hundra per dygn enligt min "räknare".
Fast jag tyker ni kan bättra er med att komentera :-)

Nu är det snart dags för frukost. Känslan just nu är okej.... ångesten över att äta är inte så stor. Men så beror det på en sak, sobril. Hade jag inte tagit den så hade jag haft stor ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar