tisdag 29 januari 2013

Då var denna dag fullt igång, barnen är påklädda och snart redo för dagis och skola.
Jag ska till vårdcentralen och lämna prover, men jag vet inte hur det ligger till med det där. Har ju ätit lithionit sen två månader tillbaka och när jag började med lithionit så sa min läkare att det blir täta blodprovs kontroller, i början varje vecka... Men jag har lämnat prover en gång sen det började. Jag vet som sagt inte.... Jag gillar inte min läkare riktigt, känns inte som att hon tar sitt jobb seriöst!
På fredag ska jag alla fall dit igen och då ska jag ta upp förflyttning till Vimmerby igen men behålla min samtals kontakt i Västervik.
Jag vet inte om det bara är jag, men fasen så svårt det är att hitta en bra läkare... Men som sagt, är kanske vara jag...
Men jag har jäkla bra samtals kontakt alla fall, och det är en himla bra början!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar