tisdag 8 januari 2013

Sitter och väntar på att läkaren eller nån ska ringa.... det här med litium funkar ju inte! Och så sömnen sen med... nej, det är dags för dom att ta tag i detta nu. Börjar bli skapligt irriterad faktiskt!!

Va med mamma förut och handlade, mycket som är billigt på supermarket denna vecka. Så då måste man ju passa på.
Finns det förresten nåt tråkigare att lägga pengarna på än mat?! Tror fasen inte det.... men ändå så är det ju ett ont måste. Eller nej, inte i mina ögon... jag skulle gärna leva utan mat, slippa ångesten när man stoppar nåt i munnen... gud så underbart det vore.
Men jag måste tänka på barnen, dom måste ha bra och näringsrink mat, och med deras mat är jag väldigt noga. Den ska vara näringsrik, variation, smaka bra, se bra ut. Man måste ju tänka på det faktum att man "äter med ögonen".

Nu ska jag leta pärlor i detta hem... tycker det borde finnas några någonstans. Men det vet man aldrig, dom kan vara hittade av mina små troll för länge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar