tisdag 22 januari 2013

Jag är så trött! Skulle ge en hel del om jag fick lägga mig och sova bort ett par timmar!

Här blev det kaos nu på morgonen. Hampus skulle med sin klass till en pulkabacke och självklart skulle han ha med sin kälke. Inget fel i det, klart han vill ha med den, vad ska man annars i pulkabacken och göra?
Men när det var dags att gå så hittar vi ingen kälke!! Putts väck... runt på gården och leta, men hittar inget. Tiden går och paniken ökar... efter en stund kommer Hampus på att vi ska kolla boden, så in och hämta nycklar och ut igen. Och ja, där var den ju, längst in såklart.
Men jag fick ut den... men då börjar Hampus tveka på om han vill ha med den... ganska tung och otymplig att dra... men efter mycket om och men så tog han med den.
Men nu sitter jag här och tycker synd om honom, stackarn ska dra den hela vägen till backen och tillbaka och så hem igen.... det blir tungt för honom.
Men inget att göra åt det, han skulle ha med den!

Snart är det dags för dagens första aktivitet, vattengympa. Ska som sagt inte delta, bara titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar