fredag 25 januari 2013

Då har kvällen infunnit sig och jag har tagit min lilla hög av mediciner.
Jag tar egentligen inte så många just nu, men det är många av varje.... Det är meningen att dom ska göra mig trött, men ja... jag vet väl inte om det direkt funkar så bra.
Kan ju även tyckas att det är tidigt att vilja gå och lägga sig redan nu på en fredag, men det är inte så konstigt, jag har varit vaken sen fem.
Även det kan tyckas konstigt, att inte vara "trött" när man varit vaken så länge, men ja... så är det.
Jag är trött, men huvudet maler, kroppen jobbar. Då är det svårt att slappna av och somna kan jag lova er....

Well well, ska kolla lite på nätet om det finns nåt roligt att se på sen blir det sägen... nån gång slappnar väl kropp och huvud av och jag kan somna. Nån gång som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar