onsdag 30 januari 2013

Nu är alla dagens måsten klara.

Dagen började med samtal i Västervik, det gick toppen bra. Vi pratade, skrev jobbade och pratade lite till. Jag tror nog allt kommer bli bra... Det måste det! Men det är långt kvar...

Nästa sak i agendan var möte i Vimmerby. Behöver jag säga att det har varit ett himla farande? Mötet gick sådär, vi tog upp det viktiga och så kom vi överens om att ha ett möte till.

jag är så trött på alla möten... Den här veckan har det varit nåt varje dag, ibland två.
Vi är barnlediga denna helg och det jag mest av allt vill och behöver är att sova!!! Om det kommer ske är en annan femma.

2 kommentarer:

  1. Najs gumman! Du är så duktig och jobbar på precis som man ska ju utan att ge upp nån längre stund. Heja dig!
    Elliot är fortfarande sjuk och saknar Hampus. "Jag har ju inte träffat Hampus sen hans kalas" gnällde min lilla kille här idag. Saknar du honom? frågade jag. Ja, massor, sa Elliot... :)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen <3 Jag gör mitt bästa, mer än så går ju inte :-D Och det underbara är att det går åt rätt håll!
    Hampus saknar Elliot massor... Hampus kom hem igår och satte sig jämte mig och suckade högt. Så jag frågade honom om det var nåt fel. Ja svarade han, Elliot är inte i skolan så jag har tråkigt där.
    Söta pojkar vi har :-)

    SvaraRadera