måndag 21 januari 2013

Jag har så tråkigt!! Och vad gör man då? Bloggar såklart.... och så ska man ju ha nåt att blogga om.... där har jag ett litet problem....

Jag är inte riktigt van att vara ensam hemma, Jimmy har ju varit hemma ett tag nu och man vänjer sig rätt snabbt vid att ha någon där.
Jag skulle kunna klä på mig och gå ner på stan och fixa med lite saker, men det går inte. Jag klarar inte av att ta steget ut på egen hand. Jag vet inte vad det är men det skrämmer mig.... att möta upp någon går bra, eller att någon kommer till mig och vi tillsammans går ut går också bra... faan så less jag blir på mig själv!
Imorgon blir det en bra dag, då ska jag följa med och titta på vattengympa på morgonen, jag skulle kunna vara med själv men det tänker jag inte vara... tar inte på mig en bikini och visar upp hur jag ser ut! Aldrig!
Sen på eftermiddagen kommer det en kille från boendestödet, och vi ska gå ut tror jag.. han kommer alla fall. Så då får jag lite tid spenderad.
På onsdag ska jag in till västervik på samtal. Vi ska prata om schemat som jag fyllt i, och det ser inte roligt ut kan jag säga er.... väldigt mycket rött! Men som min kontakt säger, då får det vara så!

Sitter just nu och kollar på Kardashians. Ni vet den där reality serien på 5an. Alltså, dom är så jäkla bortskämda, men samtidigt är dom så otroligt roliga! Se den om ni inte gjort det, men gör er beredda på att störa er en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar