torsdag 24 januari 2013

Då var dagens lunch intagen. Jag vet att jag borde äta en "riktig" lunch, tabletter är ingen luch... så oroa er inte, jag vet bättre! Men jag åt faktiskt frukost, riktig frukost. Mackor med ost och paprika, hade gärna tagit kaffe men orkade inte med att göra så det fick bli vatten.
Där hade jag kunnat ta mjölk eller nåt annat, men samtidigt så ser jag inte problemet, jag är ju inte underviktig, långt ifrån faktiskt, och jag mår inte dåligt... typ. Fast mycket av det hur jag mår fysiskt beror inte på mat, det är medicin och så som jag bara mår helt enkelt.

Idag har jag verkligen ingen bra dag... jag vet inte vad problemet är egentligen, jag mår bara skit. Känner mig arg, irriterad, besviken på mig själv, frustrerad, deppig och tänker sådär tråkigt.... ja jag tror inte att nån som inte har suttit i denna sits vet hur jag har det. Man måste uppleva den för att förstå, tro mig, jag trodde jag visste innan jag blev sjuk hur man mår vid såna här tillfällen, men jag hade ingen aning, "big wakeup call" om man säger så.
Och jag vet att det låter helt åt helvete sjukt, men när man mår såhär, då är det nästan så jag vill vara tillbaka på sjukhuset... det finns inget värre ställe att vara på, men man är  trygg där. Men man får ju inte tiden att gå, och det är lite läskigt att vara där... men som sagt, man är trygg.
Nu tänker inte jag lägga in mig, vill inte dumpa över allt på Jimmy eftersom han har tillräckligt med jobbigheter. För tro det eller ej, jag gör faktiskt en hel del här hemma.

Nej, nu ska jag fixa med tvätten... snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar