tisdag 8 januari 2013

Läkaren ringde!! Det trodde jag verkligen inte.... men hon gjorde det.
Jag ska nu prova en ny sömnmedicin..... droppar som jag ska ta 2timmar innan jag ska lägga mig.... så nu ska man veta vilken tid man vill sova.
Men det blir nog inga problem, nu kanske jag får sova!!! En bieffekt är att man kan bli slö dagen efter, men det gör inte ett dugg, jag har mycket sömn att ta igen.
Tänk om den faktiskt funkar?
Visserligen så sa läkaren att jag inte skulle ha för stora förhoppningar på denna medicin.... och det känns ju lite knasigt. Men jag ska till henne den 15e och då ska vi prata om hur den funkade.

Imorgon kommer dom från boendestödet och vi ska ha möte. Jag vet inte vad jag ska tycka ännu, det märks imorgon...!

Fick förresten två plånböcker idag av Jimmy. En svart med Ed Hardy tryck. Och en svart med nitar och dödskallar på. Och som om det inte var nog, en Hello Kitty väska. Jag blir verkligen bortskämd av min älskling <3 br="br">

2 kommentarer:

  1. Det behöver du få bli ibland.jag hoppas medicinen ska hjälpa så du får sova kram madde

    SvaraRadera
  2. Hihi :-) Jo jag gör kanske det :-)
    Hoppas med medicinen ska funka, vore underbart med lite sömn som inte är ångest fylld...
    Kram på dig.

    SvaraRadera