måndag 14 januari 2013

God morgon!
Natten har varit skit rent ut sagt. Sovit "lätt" och vaknat hela tiden, drömt en massa konstigt och bara blä!!
När jag började med den nya medicinen så funkade det ju, jag sov hela nätterna och vaknade utvilad. Men inte längre, varför?! Och det där med att somna är fruktansvärt ångest laddat, det tar en evighet innan jag somnar på kvällen.
Känner mig påverkad på morgonen när jag går upp och en stund till, lite yr, dåsig, sluddrig... ja ni vet, påverkad.
Imorgon ska jag på samtal hos min läkare först, då ska vi diskutera medicinerna igen. Efter det har jag samtal med min samtals kontakt och vi ska gå igenom mitt aktivitets schema. Som jag sa igår så är det mest rött... så trist!!!! Fast jag ser faktiskt ett mönster nu, så att göra det där schemat var verkligen en bra ide.

Nej, nu är det dags för frukost.... Sen måste småttingarna göras klara för dagis.
Efter det så är det dags att göra klart dagens ärenden.

4 kommentarer:

  1. Vet inte om detta kan hjälpa, men jag vet flera som känt sig stressade och ofokuserade som mår bättre om de lyssnar på "vitt brus". Låter som en fräsande TV nästan, fast lägre. Hjärnan hänger upp sig på det ljudet och får svårt att spinna iväg i stess- och ångesttankar. Kanske kan vara värt ett försök? Kram på dig i allafall"

    SvaraRadera
  2. Ja men det kan vara värt ett försök! Det kan ju knappast bli värre ;-)
    Men vart kan man få tag på sånt ljud?
    Kram kram.

    SvaraRadera
  3. Jag ska höra med B, tror att han har tagit ner det till sin mobil och ligger och lyssnar på ibland när han är jobbstressad när han ska sova. Jag ska fråga var han fick tag på det.

    SvaraRadera
  4. Ja vill du göra det? Vore supergulligt av dig :-)

    SvaraRadera