torsdag 31 januari 2013

Då är dagens första möte avklarar, och ända! Tack och lov så är det bara det idag, resten av dagen är "ledig".
Mötet gick bra, vi fick lte att fundera över och grubbla på... jag vet inte om det kommer göra saken lättare för Jimmy eller inte, men värt ett försök!
Jag vet att jag skriver väldigt luddigt, men jag kan tyvärr inte ta upp vad det gäller öppet sådär på bloggen. För Jimmys skull.

Vad jag ska göra resten av dagen har jag ingen aning om, vila och se på tv antar jag.

Imorgon har jag läkarsamtal i västervik. Jag vill inte... gillar inte att ha dom samtalen. Jag vet inte om mina mediciner kommer justeras något, det beror på vad mina värden visar. Jag känner att seraquelen kanske behöver höjas, men om läkaren tycker så vet jag ju inte..... ja, vi får se, det märks imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar