måndag 14 januari 2013

Usch och fy.... Det är nog orden som bäst beskriver vad jag känner nu...
Känner mig orolig och stressad över läkar besöket imorgon.
Jag vet vad jag vill ska hända, men om min läkare tycker det är en bra idé vet jag ju inte.
Jag vill börja med insomningstabletterna igen, sen vill jag öka upp seraquelen. Sen är det ju den nya sömnmedicinen, den vill jag öka upp lite för jag sover verkligen så illa och jag orkar inte med detta längre. Jag kan faktiskt förstå varför man använder sömn brist för att plåga människor, fy faan rent ut sagt.
Och jag har haft problem med sömnen i många år, så jag vet vad jag pratar om kan jag säga er.
Och om man ändå kunde gå och lägga sig mitt på dagen alla fall, men nej inte ens det!
Fast det är klart, skulle jag kunna lägga mig mitt på dagen och sova så skulle jag ju inte ha sömn problem, då skulle jag bara ha fel dygns rytm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar