söndag 20 januari 2013

Rekord tror jag nog...

Kollade min räknare för att se hur många som varit inne igår och än så länge idag. Och jag måste säga att ni är flitiga... ca280 personer  har på bara några timmar varit inne på bloggen och läst.
Faan så intressant jag måste vara ;-)

Nej men seriöst nu, Tack för att ni vill läsa det jag skriver.
Som jag sagt, det är en väldigt öppen och ärlig blogg om mig, min familj, min sjukdom, hur det påverkar familjen och mig.... ja jag skriver om allt.
Detta är min helt öppna dagbok.


Just nu mår jag inte så bra, medicinen från natten sitter fortfarande i, sen är det nog sömnbrist som gör som påmind... jag hatar att må såhär, men det är kanske övergående. Men jag är inte stabil, så litiumet hjälper inte. Kanske lägga till ergenyl  i alla fall som dom nämnde... nej, jag vet inte.... jag är bara så förbannat less på detta med mediciner.

Snart kommer Julia hem, och ska gå på kalas. Jimmy ska då under tiden passa på att ta med mig ut... hoppas verkligen inte det är för kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar