onsdag 30 januari 2013

Snart dags att krypa till kojs... men jag vill inte! Det är så otroligt ångest laddat att ligga i den där jävla sängen och inte kunna somna.
Varje kväll samma sak... ligga där och tiden bara tickar iväg... ångest!
Men det är bara att gå dit och lägga sig, tänka glada tankar och hoppas på att denna natt ska bli bättre än förra, och natten innan dess, och natten innan dess.... Nu blir det ju aldrig bättre, men som jag så många gånger tänker, det sista som lämnar människan är hoppet.

Köpte ett par snygga byxor idag, lila! Jag vet väl inte om det är så vidare modernt, men jag gillade dom. Hann inte med att prova dom så jag gick på storleken, vilket jag egentligen inte har koll på ett smack, men denna gång blev det rätt, jag kunde ha dom!

Nej, nu är det dags....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar