lördag 26 januari 2013

Denna dag går verkligen sakta... tiden kryper fram!
Har en ganska dålig dag tyvärr, vet inte om det beror på att jag stressar upp mig för morgondagen.... tyvärr funkar jag inte så bra under stress och press.
Jag upptäcker hela tiden att jag "faller ifrån" och inte är "vaken".... det är jobbigt!

Jag vet inte varför jag stressar upp mig så... eller jo, jag klarar knappt av mina egna barn, eller jo det gör jag ju, bara att se gårdagen. Men imorgon kommer det ca 12 barn som jag aldrig träffat. På sett och vis ser jag fram emot det, roligt att se Hampus leka med sina vänner, och detta är en väldigt viktig dag för Hampus och jag vill gärna vara där.
Men Jimmy har erbjudit sig att ta allt själv, men jag kan inte vara så elak mot honom! Så jag tänker vara med, kan ju alltid ha sovrummet som "fristad"  och gömma mig där om det blir för mycket. Och det gäller ju bara 2timmar och dom är ju så stora så dom sköter ju sig själva!

Det kommer gå bra det här, det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar