fredag 18 januari 2013

Känner mig som ett spöke.... jag går runt här hemma, från rum till rum... plockar med nåt... tröttnar och går vidare.
Jag mår inte bra. Jag vet inte vad som är fel. Är det höjningen av medicinen som spökar? Ska jag avvakta? Eller kommer det vara såhär? Blir det kanske inte bättre än såhär?

Jo, klart det blir bättre! Det kommer bli mycket bättre. Jag kommer bli Sandra igen... jag har bara en liten "dipp" just nu... man får ha det, man rår inte för det. Ingen vill det frivilligt, det bara blir så liksom.
Men som sagt, det blir bra snart... måtte det bli bra....

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli bättre och bättre.dippar har alla någon gång man kan inte vara på topp jämnt.du kämpar på bra.jag beundrar din kämpar glöd.kram madde

    SvaraRadera
  2. Tack, dina ord värmde otroligt mycket.
    Kram

    SvaraRadera